گروه Heinzel در کارخانه خمیر Paracel BEK در پاراگوئه سرمایه گذاری می کند

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۸/مرداد/۱۴۰۱

گروه Heinzel اتریش به یک سرمایه گذار استراتژیک تبدیل خواهد شد و ۲۵ درصد از سهام پاراسل، اولین کارخانه خمیر کاغذ پاراگوئه را در اختیار خواهد داشت.

هلدینگ هاینزل، شرکت هلدینگ گروه تولید کننده خمیر و کاغذ اتریش Heinzel، شریک استراتژیک و دومین سهامدار بزرگ در Paracel ، کارخانه تولید خمیر فیلد سبز، انرژی های تجدیدپذیر و پروژه کشت جنگلی در پاراگوئه خواهد شد.
دو شرکت به طور مشترک اعلام کردند که هاینزل قبلاً یک قرارداد سرمایه گذاری برای تبدیل شدن به سرمایه گذار استراتژیک سهام در پاراسل منعقد کرده است. آنها اظهار داشتند: “پاراسل اکنون تعهدات سهام را از گروهی از خانواده های تجاری پاراگوئه و اروپایی دریافت کرده است، با سرمایه گذاری هاینزل که سهام استراتژیک مورد نیاز برای پروژه را تکمیل می کند.”
پاراسل قصد دارد یک کارخانه خمیر کاغذ سفید شده اکالیپتوس کرافت (BEK) با ظرفیت ۱.۸ میلیون تن در نزدیکی شهر Concepcion در مرکز پاراگوئه بسازد.
این پروژه توسط گروه خانوادگی Zapag پاراگوئه تاسیس شد و با کمک سرمایه گذاری جنگلداری سوئد و شرکت توسعه پروژه Girindus Investments توسعه یافت. گروه Zapag بزرگترین سرمایه گذار در Paracel است و هاینزل و Girindus در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
طبق گفته مدیریت Girindus، این کارخانه برای راه اندازی در پایان سال ۲۰۲۴ از ابتدای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است. این شرکت گفت که پاراسل اکنون منتظر بسته شدن مالی پروژه است.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط