اولین پاویون تخصصی سلولزی ایران در نمایشگاه کاغذ و مقوای دبی تشکیل می‌شود

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۴/دی/۱۴۰۱

نمایشگاه کاغذ و مقوای دبی

اولین پاویون تخصصی ایران در حوزه سلولزی اردیبهشت ۱۴۰۲ در یازدهمین نمایشگاه کاغذ و مقوای دبی حضور خواهد داشت.

رضا امیدی، مدیرعامل شرکت آینده اندیشان رادینا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از حضور اولین پاویون تخصصی ایران در حوزه سلولزی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، تیشو، مقوا و صنایع تبدیلی دبی خبر داد و گفت: هدف از این پاویون معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های تولیدی و تجاری ایران، برقراری ارتباطات تجاریی با کشورهای هدف، مذاکرات رو در رو، توسعه صادرات محصولات تولیدی ایرانی و مشاهده آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردهای شرکت‌های خارجی است.
وی افزود: برای ورود دانش و تکنولوژی، تامین مواد و محصولات سلولزی مورد نیاز کشور، مشاهده آخرین ماشین‌آلات و روش‌های تولیدی، برندسازی و .. نیز از دیگر اهدافی است که به دنبال برپایی این پاویون در نظر داریم.
امیدی با اشاره به حضور دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف در این پاویون، توضیح داد: این پاویون برای تجار، تولیدکنندگان مواد اولیه شیمیایی و سلولزی، ماشین‌سازان، کاغذسازان، ورق و کارتن‌سازان، ظروف یکبار مصرف کاغذی و سایر محصولات سلولزی و خدمات مرتبط فرصت خوبی برای عرضه محصولات و توانمندی‌هایشان به شمار می‌آید.
وی تاکید کرد: نمایشگاه کاغذ دبی عموما با حضور شرکت‌های خارجی و بازدید‌کنندگانی از سراسر دنیا همراه است و شرکت در پاویون ایران علاوه بر ایجاد فرصت‌ بازارهای جدید، بازدهی زیادی برای فعالان حوزه سلولزی و کاغذ همراه خواهد داشت.
به گفته وی، تولید کنندگان ایرانی می‌توانند برای برندسازی و معرفی محصولات و توانمندی‌های خود، همچنین ارتباط مستقیم با شرکت‌های آسیایی و اروپایی برای توسعه صادرات محصولات سلولزی و تامین مواد و محصولات سلولزی مورد نیاز کشور موثر باشد.
امیدی همچنین به مشارکت و حمایت مجموعه‌های مختلف برای تشکیل این پاویون اشاره کرد و گفت: اولین پاویون تخصصی ایران در حوزه سلولزی با مجوز  و حمایت مادی و معنوی سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام در پاویون و هیات تجاری نمایشگاه کاغذ و مقوای دبی، پایان دی ماه ١۴٠١ است‌، تاکید کرد: در دوره قبلی نمایشگاه طبق آمار، ١٢۵ شرکت کاغذسازی و فعالان سایر محصولات سلولزی در آن حضور داشتند، این شرکت‌کنندگان از ٣٠ کشور جهان و با بیش از شش هزار بازدیدکننده از ٧٠ کشور جهان بودند.
امیدی در پایان گفت: ما برنامه‌های مشابهی برای اعزام هیات تجاری و برگزاری پاویون تخصصی ایران در نمایشگاه‌های تخصصی کشورهای ترکیه، هند و آلمان، عراق و سایر کشورهایی که می‌تواند به مسیر پیشرفت صنعت سلولزی کشور کمک کند داریم که متعاقبا اطلاع رسانی خواهیم کرد.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، تیشو، مقوا و صنایع تبدیلی ٢۶ تا ٢٨ اردیبهشت ماه ١۴٠٢ (١۶ تا ١٨ می ٢٠٢٣) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی برگزار می‌شود.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط