مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران تغییر کرد

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۷/آبان/۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت چوب وکاغذ مازندران عصر دیروز شنبه از سمت خود برکنار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، تغییر”علی اکبر صفریان” در حالی انجام شده که وی بهمن ۱۳۹۹ به این سمت برگزیده شد‌.
در تماس های مکرری که با مسئولین ذیربط این واحد تولیدی داشتیم، موفق به گفت وگو با آنان در خصوص علت و چرایی این تغییر نشدیم.
تغییر مکرر مدیریت در چند سال گذشته موجب برهم خوردن برنامه های تولیدی این شرکت معظم تولیدی شده بود اما با انتصاب “صفریان” به نظر می رسید آرامش نسبی در این شرکت برقرار شده است به گونه ای که به گفته مدیرعامل معزول چوب وکاغذ مازندران، میزان تولید انواع کاغذ دراین واحد تولیدی از ۴۰ هزارتن در سال به بیش از ۷۰ هزارتن رسیده بود که تا پایان سال جاری این رقم به بالای ۱۰۵ هزار تن بالغ خواهد شد.
درباره علت برکناری ناگهانی مدیرعامل چوب و کاغذ با “علی بابایی کارنامی” نماینده ساری در مجلس هم تماس گرفتیم که وی در این خصوص اظهار بی اطلاعی کرد!
به هرحال شرکت چوب و کاغذ مازندران پس از ماهها بحران و بی ثباتی؛ روند صعودی تولید و فروش را طی می کرد و به گفته برخی کارشناسان، این تغییرات می تواند موجب بی نظمی در تولید و تداوم مشکلات چوب وکاغذ گردد.
شرکت هلدینگ آینده پویا؛ بعد از برکناری “صفریان” شخصی به نام “جلالی” را به عنوان سرپرست این واحد بزرگ تولید کاغذ معرفی کرده است.
شایان ذکر است طی روزهای گذشته برخی رسانه های محلی استان مازندران؛ انتقاداتی را درباره نوع عملکرد مدیرعامل برکنارشده چوب و کاغذ مازندران درج کرده بودند.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط