شاخص‌های آخال کاغذ در اروپا – ۲ نوامبر ۲۰۲۱

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۷/آبان/۱۴۰۰

بر اساس داده های AF&PA، مصرف کاغذ بازیافت شده در ایالات متحده در ماه سپتامبر سالانه حدود ۵ درصد افزایش یافت و افزایش مشابهی به طور تجمعی مشاهده شد.

 

تقاضا برای گرید موجدار در این ماه حدود ۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت، در حالی که تقاضای گرید مختلط کمی بالاتر از سطح سال گذشته بود.  صادرات RCP تقریباً ۳ درصد نسبت به سپتامبر سال گذشته افزایش یافته است.

Remondis شرکت Veolia Recycling Solutions Nordic را با ۶۵ سایت در سوئد خریداری خواهد کرد.
قیمت این معامله که هنوز فاش نشد.  در همین حال، کمیسیون اروپا خرید پیشنهادی PreZero International از Cespa را که خدمات مدیریت پسماند را در اسپانیا و پرتغال ارائه می‌کند، تایید کرد، زیرا هیچ نگرانی رقابتی پیدا نکرد.
PPI Europe گزارش داد که هند به طور تصادفی واردات RCP از اتحادیه اروپا را ممنوع کرده است.  این ممنوعیت در واقع قرار بود به ضایعات برچسب  مربوط شود اما به اشتباه روی RCP قرار گرفت.  انتظار می رود روند اصلاح شش تا هشت هفته طول بکشد.

بازار RCP اروپا در ماه اکتبر تا حدودی تثبیت شده است، زیرا در دسترس بودن مواد، حداقل برای درجه های فله و جوهر زدایی بهبود یافته است.
موجودی ها هم از طرف تامین کنندگان و هم خریداران RCP تا حدودی افزایش یافته است.
شاخص های ما در چند هفته گذشته اندکی کاهش یافته است و این روند برای شاخص های منتشر شده امروز ادامه یافت، اگرچه این افت های اخیر حداقل هستند.
آنها بر اساس گزارش‌های قیمت هفته گذشته هستند که با ثبات به سمت نزول همراه با تقویت ۰.۱ درصدی یورو در برابر ارزهای غیر اروپایی (میانگین هفتگی) می‌شوند.
PIX OCC 1.04 dd  ۱ سنت یا ۰.۰۱ درصد کاهش یافت و به ۱۹۰.۲۸ یورو در تن رسید.
مارجین کانتینربردهای مرتبط به این صورت بود:
با ۴ سنت در برابر Test liner 2 به ۴۶۲.۵۵ یورو در تن کاهش یافت، اما با ۱.۷۹ یورو در برابر test liner 3 به ۴۳۶.۴۳ یورو در تن  و ۹۲ سنت در برابر RB Fluting به ۴۲۹.۲ یورو در تن افزایش یافت.
در مورد مواد بدون جوهر، PIX ONP/OMG 1.11 dd 1 1 سنت یا ۰.۰۰ درصد کاهش یافت و در ۲۲۳.۵۲ یورو در تن بسته شد.  حاشیه چاپ روزنامه PIX با ۸.۸۸ یورو افزایش یافت و به ۲۲۰.۵۶ یورو در تن رسید.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط