رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با ایبنا؛

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۲۰/اردیبهشت/۱۴۰۲

موانع و مشکلات تولیدکنندگان کاغذ برطرف می‌شود/بازگشت صنایع کاغذ پارس به مدار تولید

رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا درباره نتایج جلسه کارگروه کاغذ با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت که معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر پیگیری این دغدغه‌ تولید‌کنندگان کاغذ، دستور داد بانک‌ها از این مجموعه‌ها حمایت ویژه داشته باشند.
موانع و مشکلات تولیدکنندگان کاغذ برطرف می‌شود/بازگشت صنایع کاغذ پارس به مدار تولید
ابوالفضل روغنی گلپایگانی، رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری نشست روز گذشته یکشنبه(۱۷ اردیبهشت) کارگروه کاغذ به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در این نشست نمایندگان و مدیران چهار شرکت تولیدکننده کاغذ شامل کاغذ پارس، دیبای شوشتر، چوب و کاغذ مازندران و کارخانه زاگرس حضور داشتند و به طرح دغدغه‌ها و مسائل خود در حوزه تولید پرداختند.
وی افزود: بررسی موانع و مشکلات این کارخانه‌ها در حوزه‌های مختلف بیان و قرار شد، سال جاری شرکت چوب و کاغذ مازندران حدود ۵۰ تُن کاغذ تولید کند و در این مسیر بانک ملی مشکلاتی مثل تأمین نقدینگی را مرتفع کند.
روغنی با اشاره به پیش‌بینی تمیهدات ویژه برای کارخانه زاگرس، توضیح داد: با توجه به اینکه این کارخانه هنوز به مرحله تولید وارد نشده است، قرار شد بانک‌های تجارت و صنعت و معدن مشکلات آن را حل کنند.
وی یادآور شد: از دیگر مصوبات جلسه این بود که کارخانه کاغذسازی پارس و دیبای شوشتر نیز، مشترک ۲۰ تا ۲۵ هزار تُن در طول سال تولید داشته باشند و مصرف‌کننده کاغذهای آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
مدیرعامل کارخانه کاغذسازی پارس همچنین به زمان آماده‌سازی کاغذ در این مجموعه اشاره کرد و گفت: قول تولید داده‌ایم؛ اگر مسائل و مشکلات تا یکی‌دو ماه آینده برطرف شود، می‌توانیم در کارخانه پارس و دیبای شوشتر به مدار تولید در حوزه کاغذ تحریر برگردیم.

 

منبع

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط