واحدهای صنعتی تویسرکان زمینه اشتغال هزار و ۷۰۰ نفر را فراهم کردند

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۲/شهریور/۱۴۰۲

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان گفت: اشتغال واحدهای صنعتی شهرستان براساس پروانه هزار نفر است اما این واحدها به طور عملی هزار و ۷۰۰ نفر اشتغالزایی داشته اند.

احسان عبدالملکی” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک ۴۷ واحد صنعتی در سطح شهرستان تویسرکان وجود دارد که از این تعداد ۳۷ واحد فعال است.

 

وی از بهره برداری آزمایشی واحد صنعتی مهان کاغذ و بازدید از شرکت های فاران شیمی و داتیس تویسرکان روز شنبه با حضور وزیر صنعت‌، معدن و تجارت خبر داد.

 

عبدالملکی اظهار داشت: واحد صنعتی مهان کاغذ تویسرکان برای ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر در یک شیفت کاری اشتغال ایجاد کرده است که تمام نیروهای فعال در واحد از افراد بومی جذب شدند.

 

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به تویسرکان از تعدادی واحد دیگر نیز که طرح توسعه آنها در دست اقدام است بازدید می کند.

 

رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان تویسرکان در ادامه از بازرسی هزار و ۷۰۰ واحدهای صنفی از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵۷ پرونده برای افراد متخلف تشکیل شده است.

 

عبدالملکی اعلام کرد: هفته گذشته ۱۸ تن سنگ سیلیس قاچاق با همراهی فرماندهی پاسگاه فرسفج کشف و ضبط شده است.

 

وی از تشکیل ۷۰ پرونده تخلف برای چوب فروشان سطح شهرستان تویسرکان خبر داد و افزود: پرونده ها به جرم قطع درخت بدون مجوز در دادسرا هستند.

 

عبدالملکی اظهار داشت: پنج واحد فروش چوب در سطح شهرستان تویسرکان وجود دارد.

 

به گزارش ایرنا؛ تویسرکان یکی از شهرستان‌های استان همدان واقع در دامنه جنوبی کوه الوند است که از بیش از ۱۰۲ هزار نفر جمعیت برخوردار است.

 

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان از سفر وزیر صمت به این‌ استان خبرداد و گفت: عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی ابن سینا فردا /شنبه/ باحضور «عباس علی آبادی» در همدان آغاز می‌شود.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط