آتش‌سوزی در شهرک صنعتی بهاران بعد از ۱۰ ساعت مهار شد

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۳/شهریور/۱۴۰۲

شهرک صنعتی بهاران

رئیس سازمان آتش‌‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از حریق گسترده در یک کارخانه کارتن‌سازی در شهرک صنعتی بهاران خبر داد و گفت: این حریق بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید و در ساعت ۴ بامداد پنجشنبه ۹ شهریور مهار شد

سیدصادق پورسینا در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اینکه این حریق حوالی ساعت ۱۷:۳۵ عصر روز چهارشنبه ۸ شهریور- به آتش‌نشانی همدان اعلام شد، اظهار کرد: در شهرک صنعتی بهاران یک شرکت کارتن‌سازی دچار آتش سوزی شده بود که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی همدان به این محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: یک ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک مستقر است که به محل حادثه اعزام شده بود همچنین نیروهای آتش‌نشانی شهر بهار، لالجین، صالح آباد و مریانج با چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به این محل اعزام شده بودند.

پورسینا با اشاره به اینکه تعداد زیادی نیروی آتش نشان به این حادثه اعزام شده بودند، بیان کرد: این حریق بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید و در ساعت ۴ بامداد پنجشنبه ۹ شهریور حریق مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اعلام اینکه هنوز برآورد خسارت کارشناسی نشده است، گفت: حریق گستردگی زیادی داشت و به علت اینکه در محوطه انبار کارخانه کارتن‌سازی رخ داد، حجم زیادی داشته و ۹ مصدوم در پی داشت.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط