چرا بیت کوین پرواز کرد؟/ عروسی به کوچه طلا رسید

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۰/مهر/۱۴۰۰

در روزی که گذشت بیت کوین حدود ۹ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

در روزی که گذشت بیت کوین به صحبت های روز پنج شنبه جرم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا واکنش نشان داد و بیش از ۹ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

رئیس فدرال  گفت قصد ندارد ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع کند ، اما گفت که استیبل کوین ها نیاز به نظارت بیشتری دارند.

پاول این اظهارات را در جلسه دو ساعته کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در روز پنجشنبه بیان کرد. این جلسه ، به عنوان تالار گفتگوی نمایندگان برای پرسش از جانت یلن ، وزیر خزانه داری و پاول در مورد واکنش وزارت خزانه داری و فدرال رزرو به وضعیت اقتصادی بعد از همه گیری، و چندین سوال در مورد ارزهای رمزنگاری بود.

همچنین مایکل جی.سیلور ، بنیانگذار ، رئیس و مدیرعامل شرکت مایکرو استراتژی، در مصاحبه ای اخیر گفت که ممنوعیت رمزنگاری اخیر در چین به بیت کوین «تا حدود زیادی بی ربط» است.

در حال حاضر بیت کوین بیش از ۴۷ هزار دلار معامله می شود.

پایان روزهای بد طلا

نشانه‌ها حاکی از این است که بدترین وضعیت برای بازار طلا ممکن است به پایان رسیده باشد – در حال حاضر – طلا با شروع معاملات ماه اکتبر به سود ناچیزی دست یافت و به اکثر دارایی های پرخطر پیوست که در تلاش بودند تا از جهنمی شدن ماه سپتامبر(مهر) بهبود یابند.

عقب نشینی در بازدهی اوراق قرضه آمریکا و دلار به طلا کمک کرد تا دومین هفته متوالی سود را ، هرچند کوچک ، ثبت کند.

فعال ترین قرارداد آتی طلای آمریکا، دسامبر(دی) ، معاملات روز جمعه را در ۱.۷۵۸.۴۰ دلار در هر اونس در نیویورک تسویه کرد ، ۱.۴۰ دلار یا ۰.۱ درصد افزایش یافت.

کریگ ارلام ، تحلیلگر پلتفرم معاملات آنلاین OANDA ، می گوید: « ممکن است شاهد این باشیم که برخی طلا را  منطقه امن بدانند  و طلا بتواند از این اتفاق سود ببرد . زیرا چشم اندازها به طور فزاینده ای نامشخص است.»

او ادامه داد:« جالب خواهد بود ببینیم در صورت ادامه ریسک گریزی در هفته های آینده ، آیا  طلا می تواند این دستاوردها را حفظ کند یا خیر. موانع قیمتی زیادی برای صعود همچنان باقی مانده است که هر افزایش قیمتی را بسیار چالش برانگیز می کند. اولین مانع سطح ۱۷۶۰ دلار است ، جایی که دیروز با مقاومت روبرو شد ، و پس از آن سطح ۱۷۸۰ دلار. »

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط