پلمب ۳ واحد صنفی متخلف در ملایر

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۸/اسفند/۱۴۰۱

پلمب

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پلمب سه واحد صنفی متخلف در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی گفت: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان از تعدادی از واحدهای صنفی شهرستان بازدید کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در اجرای این طرح سه واحد صنفی متخلف پلمب و به متصدیان هفت واحد صنفی تذکر داده شد و تعهدات لازم از آنها گرفته شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: پلیس همواره تلاش می کند تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.
ساکی یادآور شد: با تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی، پلیس از عموم شهروندان درخواست می کند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از کشف ۲۵۰ کارتن دستمال کاغذی احتکار شده در شهرستان ملایر با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.
وی افزود: در راستای شناسایی و دستگیری افراد فرصت طلبی که مبادرت به احتکار اقلام و مایحتاج ضروری مردم می کنند، ماموران این یگان از احتکار اقلام سلولزی در در یک انبار در شهرستان ملایر مطلع شدند.
ساکی ادامه‌ داد: ماموران پس از هماهنگی با دستگاه قضایی در بازرسی از این انبار تعداد ۲۵۰ کارتن دستمال کاغذی احتکار شده و بدون مجوز قانونی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند که در ادامه با تشکیل پرونده یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

 

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط