پالس منفی آمارهای اقتصادی آمریکا به طلا

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۸/آبان/۱۴۰۰

دیروز طلا با کاهش قیمت زیادی رو به رو شد، با این حال رمزارز اتریوم حال و روز خوبی داشت و توانست رکورد جدیدی را ثبت کند.

دیروز جمعه قیمت طلا در بازار آمریکا روندی نزولی داشت و پایین ترین قیمت هفته را ثبت کرد. اعلام نرخ تورم آمریکا که با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده و جهش شاخص دلار  همراه بود، همگی در برابر گاوهای بازار فلزات گرانبها قرار گرفتند. هر اونس طلای دسامبر(دی) با ۲۴ دلار و ۱۰ سنت کاهش به ۱۷۷۸ دلار رسید و نقره در دسامبر نیز با ۰.۲۷ دلار کاهش به ۲۳ دلار و ۸۵ سنت در هر اونس رسید.

گزارش شاخص هزینه اشتغال در سه ماهه سوم آمریکا که به تازگی منتشر شده است،نشان‌دهنده افزایش ۱.۳ درصدی این شاخص است.این رقم بالاتر از پیش بینی ۰.۹ درصدی پیشین بود. انتشاراین ارقام موجب افزایش شاخص دلار آمریکا شد.

پیش‌بینی آینده طلا – حداقل در حال حاضر – در قلمروی ۱۷۰۰ دلاری واقع‌بینانه به نظر می رسد، به ویژه اینکه به نظر می رسد فدرال رزرو برای نشست ماهانه خود در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برنامه‌هایی برای کاهش محرک‌های اقتصادی در نظر داشته باشد.

آینده روشن برای بیت کوین

بر اساس داده‌های کوین دسک، اتریوم، دومین رمزارز بزرگ جهان دیروز به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی حدود ۴هزار و ۴۰۰ دلار دست یافت و بالاترین رکورد قبلی ۴هزار و ۳۷۹ دلاری در ماه می(خرداد) را شکست.

ارزش اتریوم در هفته گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش یافته بود، در مقایسه با افزایش ۳ درصدی بیت کوین در مدت مشابه، نشان ازشتاب بیشتراین رمزارز در روند صعودی دارد.

لوکاس  انزرسدورفر- کنراد، مدیر ارشد محصولات بیتپاندا در ایمیلی به CoinDesk نوشت: «بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های اصلی در نمودار روزانه نوسانات شدیدی را تجربه می‌کنند، که در سطوح بالای همیشه طبیعی است، همانطور که تازگی شاهد آن بوده‌ایم.»

Enzersdorfer-Konrad در ادامه نوشت: «روزهای منفی گذشته نتوانست به ساختار کلی بازار آسیب برساند، و عوامل بنیادی بیشتر نشان می دهد که در بلندمدت به طور قاطع صعودی باقی می ماند.»

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط