وقتی می گویید رول ماشین کاغذ، به Canmec فکر کنید

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۴/آذر/۱۴۰۱

Canmec بیش از ۵۵۰۰ رول را طراحی و/یا تعمیر کرده است که در حال حاضر در حال کار هستند.

از سال ۱۹۹۴، Canmec Division La Baie یکی از بازیگران اصلی در صنعت خمیر و کاغذ آمریکای شمالی است که در طراحی، ساخت و تعمیر/پوشش رول های ماشین کاغذی تخصص دارد.
Canmec بیش از ۵۵۰۰ رول را طراحی و/یا تعمیر کرده است که در حال حاضر در حال کار هستند.
در نتیجه، این شرکت با ۴۰۰ کارمند – ۷۰ نفر در بخش خمیر و کاغذ – به یکی از مهمترین مراکز تولید و نگهداری رول در صنعت آمریکای شمالی تبدیل شده است.
Canmec پروژه های خود را با همکاری شریک خود Andritz Fabrics & Rolls توسعه می دهد. در حال حاضر بیش از ۳۵ درصد از تولید آن به مقصد بازار آمریکا است.
Canmec Division La Baie خدمات متعددی را ارائه می دهد، از جمله فناوری های پیشرفته ساخت رول های جدید، خدمات بازرسی و تعمیر کامل رول های دست دوم، فناوری های پوشش رول های جدید و مستعمل، خدمات مهندسی کامل و همچنین خدمات تریلرهای گرم شده و گرم نشده. .
Canmec هیجده ساعت در روز باز است و توانایی پاسخگویی سریع به شرایط اضطراری را دارد.
ظرفیت ماشینکاری آن در صنعت به خوبی شناخته شده است، چه برای تراشکاری، حفاری، سنگ زنی، متعادل کننده یا پوشش پلی اورتان رول ها. تیم فنی واجد شرایط آن همچنین در طراحی و ساخت رول‌های وکیوم جدید و همچنین بازسازی انواع کارکرده تخصص دارد.
Canmec فرآیندهای تخصصی بازسازی (آبکاری الکتریکی، قوس دوقلو، HVOF و غیره) را ارائه می دهد که با کیفیت، مهارت و تخصص نیروی کار خود تقویت شده است.
داستان موفقیت Canmec نتیجه شانس نیست: آن بر اساس کیفیت بالای محصولات، دانش و مهارت پرسنل خود، و همچنین بر ارتباط و شفافیت با مشتریان در تمام فعالیت های خود است.
اهداف Canmec برای چند سال آینده با امید به ایجاد موفقیت قبلی خود ساده است: به افزایش حجم تجارت با مشتریان کانادایی و آمریکایی ادامه دهید و با فضای باز برای طراحی فرآیندهای تولید و خدمات خود به آینده نزدیک شوید. کارآمد و برای ارائه یک تجربه مشتری بهبود یافته است.
خدمات Canmec (بخش خمیر و کاغذ) عبارتند از:
فن آوری های جدید رول
خدمات بازرسی و تعمیر رول کارکرده کامل
فن آوری برای پوشش رول های نو و دست دوم
  1. مهندسی
سرویس تریلر گرم شده و گرم نشده

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط