نمایندگان کارخانجات کاغذ اروپا متعهد شده اند که ۷۶ درصد از کل کاغذ مصرفی را تا سال ۲۰۳۰ بازیافت کنند

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۸/تیر/۱۴۰۱

نرخ بازیافت جدید و جاه طلبانه ۷۶ درصدی که با تقسیم بازیافت کاغذ مصرف شده بر کل مصرف کاغذ و مقوا محاسبه می شود باید تا سال ۲۰۳۰ به دست آید

این نشان دهنده بهترین عملکرد در کلاس سطح جهانی و در سراسر صنایع مواد است، زیرا کاغذ و مقوا بازیافت ترین ماده در اروپا است.
این تعهد در اعلامیه جدید اروپا در مورد بازیافت کاغذ ۲۰۲۱-۲۰۳۰ آمده است. این سند اقداماتی را برای بهینه‌سازی مدیریت کاغذ در هر مرحله از یک حلقه بازیافت مداوم تعیین می‌کند.
این امر مستلزم انواع عملیات، از تولید کاغذ و مقوا، تبدیل آن به محصولات و چاپ گرفته تا جمع‌آوری، مرتب‌سازی و بازیافت آن است.
هر مرحله در این فرآیند یک بخش صنعتی متمایز است که تنها درجاتی از یکپارچگی افقی دارد و همکاری برای دستیابی به هدف بازیافت جاه طلبانه را ضروری می کند.
با این حال، صنایعی که این بیانیه را امضا می‌کنند، بیان می‌کنند که چندین شرط از سوی اتحادیه اروپا و مقامات محلی باید برآورده شوند.
از جمله محدود کردن استفاده از ضایعات کاغذ برای اهداف بازیابی انرژی و اطمینان از جمع آوری کاغذ به طور جداگانه برای حفظ کیفیت مواد.
جمع آوری کاغذ جداگانه نیز پیش نیاز سطوح بالاتر بازیافت است و نیاز به ترویج بیشتر دارد.
با این حال، زنجیره ارزش کاغذ همچنین مرزهایی را برای محصولات اضافی قابل بازیافت و نحوه دسترسی به زباله‌های کاغذی که راه خود را برای جمع‌آوری جدا نمی‌یابد، افزایش می‌دهد.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط