نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۲۴| طلا و دلار ارزان شدند

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۲۴/آبان/۱۴۰۰

در بازار ارز و طلای امروز قیمت طلا و قیمت دلار و قیمت سکه ارزان شدند.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا امروز با کاهش ۰.۴۲ درصدی، از ۱,۸۶۵ (یک هزار و هشتصد و شصت و پنج ) به ۱,۸۵۷ (یک هزار و هشتصد و پنجاه و هفت ) دلار  رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۶۷۰۰ تومان کاهش، ۱,۲۶۳,۱۰۰ (یک میلیون و دویست و شصت و سه هزار و یکصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۳۱۰۰۰ تومان کاهش، ۵,۴۶۹,۰۰۰ (پنج میلیون و چهارصد و شصت و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۸,۲۷۰ (بیست و هشت هزار و دویست و هفتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۹۹ درصدی داشته است.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

همچنین دلار در بازار متشکل با کاهش ۰.۱۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۶,۸۴۱ (بیست و شش هزار و هشتصد و چهل و یک ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

در بازار امروز یورو در بازار آزاد نسبت به روز قبل ، با ۳۲۱ تومان کاهش، ۳۲,۳۵۷ (سی و دو هزار و سیصد و پنجاه و هفت ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت پوند امروز

پوند امروز – دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ – با کاهش ۰.۹۹ درصدی به ۳۷,۹۴۳ (سی و هفت هزار و نهصد و چهل و سه ) تومان رسید.

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

درهم امارات (حواله) امروز با کاهش ۰.۷۷ درصدی، از ۷,۷۸۰ (هفت هزار و هفتصد و هشتاد ) تومان به ۷,۷۲۰ (هفت هزار و هفتصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا امروز

در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل ، با ۲۲۴ تومان کاهش، ۲۲,۵۳۶ (بیست و دو هزار و پانصد و سی و شش ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی با کاهش ۰.۳۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۲,۵۳۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و پانصد و سی هزار) تومان معامله شد.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط