موندی فعالیت های بسته بندی خود را در روسیه واگذار می کند

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱/دی/۱۴۰۱

موندی

موندی قراردادی برای فروش سه کارخانه تبدیل بسته بندی روسی خود به Gotek Group به مبلغ ۱.۶ میلیارد روبل (حدود ۲۴ میلیون یورو) منعقد کرده است.

سه عملیات تبدیل بسته بندی شامل یک کارخانه محلول های راه راه و دو کارخانه انعطاف پذیر مصرف کننده است که طیف وسیعی از راه حل های بسته بندی را برای بازار داخلی روسیه تولید می کند. به گفته این شرکت، انتظار می‌رود زیان حاصل از واگذاری در محدوده ۷۰ تا ۸۰ میلیون یورو با نرخ ارز فعلی باشد.

گوتک یک تولید کننده بسته بندی پیشرو در روسیه است که دفتر مرکزی آن در مسکو است و حدود ۲۲۰۰ کارمند دارد.

این واگذاری مشروط به تأیید کمیسیون فرعی دولت فدراسیون روسیه برای کنترل سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تأییدیه‌های مرسوم ضد انحصار است و انتظار می‌رود در نیمه اول سال ۲۰۲۳ تکمیل شود. با این حال، از آنجایی که این واگذاری در شرایط سیاسی و در حال تحول انجام می‌شود. موندی تاکید می‌کند که در محیط نظارتی، نمی‌توان مطمئن بود که چه زمانی واگذاری کامل می‌شود.

این واگذاری به دنبال اعلام Mondi در ۴ مه ۲۰۲۲ صورت گرفت که با ارزیابی همه گزینه‌ها برای منافع گروه در روسیه، تصمیم به واگذاری دارایی‌های روسیه گرفته است.

این واگذاری به واگذاری پیشنهادی موندی سیکتیوکار که تایید کمیسیون فرعی دولت فدراسیون روسیه برای کنترل سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تاییدیه‌های مرسوم ضد انحصار باقی مانده است، وابسته نیست.

منبع

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط