مهم است دانش‌آموز ایرانی روی کاغذ خارجی ننویسد

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۳/شهریور/۱۴۰۱

وزیر آموزش و پرورش گفت: مهم است دانش‌آموز ایرانی روی کاغذ خارجی ننویسد.

ه گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در نشست فعالان صنعت نوشت‌افزار با اشاره به موضوع کاغذ و محتوا در صنعت نوشت‌افزار، اظهار کرد: مصرف کاغذ در داخل کشور ۴۵ تا ۴۷ هزار تُن است، ولی هیچ وقت بیش از پنج هزار تن از تولید داخلی تأمین نشده بود.
وی اضافه کرد: امسال با اعتماد به تولیدکنندگان داخلی، علی‌رغم حساسیت‌ها به موضوع کاغذ و تولید کتاب، از ۴۵ هزار تن حدود ۳۴ هزار و ۳۰۰ تن از تولیدکنندگان داخلی خریداری شد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تأمین کاغذ گام اول برای تقویت هویت ملی است، خاطرنشان کرد: برای ما مهم است که دانش‌آموز ایرانی روی کاغذ خارجی ننویسد.
وی ادامه داد: گام دوم در تقویت هویت ملی، استفاده از محتوای ایرانی اسلامی است؛ بنابراین باید همه کسانی که در این خصوص اثرگذار هستند به میدان بیایند تا یک زنجیره ارزش در حوزه تولید محصولات مربوط به هویت ملی به وجود آید.
وی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را محل خوبی برای شکل‌گیری این زنجیره توصیف کرد و ادامه داد: در کشور هزار نقطه زیر نظر کانون مشغول فعالیت هستند، با استفاده از نیروهای کانون باید در مسیر انقلابی و مردمی شدن حرکت کنیم.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط