عملیات ساخت خط تولید ورق و کارتن دورود آغاز می‌شود

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۲۳/دی/۱۴۰۱

ورق و کارتن دورود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: عملیات ساخت خط تولید ورق و کارتن دورود آغاز می‌شود.

سیروس ابراهیمی در حاشیه دیدار با معاون اجرایی هلدینگ گلرنگ دیدار و توافق در خصوص ایجاد شهرک صنعتی مرتبط با صنایع غذایی در دورود در جمع خبرنگاران، اظه ار کرد: عملیات ساخت خط تولید ورق و کارتن به‌عنوان ملزومات اصلی بسته‌بندی در صنایع غذایی، در سوله‌ای به مساحت ۵۰ هزار مترمربع توسط هلدینگ محصولات بهداشتی و غذایی گلرنگ  آغاز خواهد شد.
وی آغاز ساخت این پروژه را دهه فجر پیش رو عنوان کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه ۲ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد شد که در نهایت برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.
معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طبق توافقات انجام شده این پروژه نهایتاً ظرف ۲ سال به بهره‌برداری خواهد رسید که در این مدت فرصت اشتغال فصلی برای نیروهای بومی ایجاد می‌شود.
ابراهیمی همچنین از توافق با این هلدینگ برای راه‌اندازی شهرک صنعتی مواد غذایی و صنایع مرتبط در زمینی به ابعاد ۱۳۶ هکتار در شهرستان دورود خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی به‌صورت خصوصی بوده و صنایع مکمل مواد غذایی نیز در آن ایجاد می‌شوند.
علیرضا منتصر معاون اجرایی و نماینده هیأت مدیره هلدینگ گلرنگ نیز در حاشیه این دیدار گفت: هماهنگی‌ها و اعتبارات لازم برای شروع کار پروژه خط تولید کارتن و مقوا مهیا شده است.
وی عنوان کرد: خوشبختانه توافقات لازم انجام شده و برای شروع کار در دهه فجر امسال مشکلی نداریم.
معاون اجرایی و نماینده هیأت مدیره هلدینگ گلرنگ خاطرنشان کرد: به موازات ایجاد این خط تولید ایجاد شهرک صنعتی ۱۳۶ هکتاری در دستور کار هلدینگ قرار خواهد گرفت.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط