صف‌های خرید و فروش بورس؛ امروز ۱۱ بهمن۱۴۰۰

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۱/بهمن/۱۴۰۰

شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۴۷۸ واحد در ارتفاع یک میلیون ۲۸۶ هزار و ۱۲۶ واحدی قرار گرفت.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (۱۱ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۶۱۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۴۷۸ واحد در ارتفاع یک میلیون ۲۸۶ هزار و ۱۲۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۱۲۲ واحد در ارتفاع ۳۲۷ هزار و ۶۳۷ واحدی قرار گرفت.

سه نماد شتران، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شتران، شبندر و شپنا پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بازار است

شاخص فرابورس نیز با رشد ۳۵ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۶۵ واحدی قرار گرفت. زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته است. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۵۴۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۱۹۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۳۵۵ واحدی در ارتفاع ۳۲۹ هزار و ۱۱۴ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شتران و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شتران نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۵۱ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۸۱ واحدی قرار گرفت. فرابورس پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۸۹ نماد در صف خرید و ۵۷ نماد در صف فروش هستند.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط