شناسایی کاغذ‌های احتکار شده از یک انبار در هرمزگان

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۴/اردیبهشت/۱۴۰۱

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاری و هماهنگی قضائی یک هزار و ۶۰۰ تن انواع کاغذ احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در یک انبار شناسایی و کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: کارشناسان فنی پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با اخلالگران نظم اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک انبار احتکار را در یکی از بنادر تجاری استان شناسایی و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری و حضور نمایندگان قضائی، سازمان‌های تعزیرات و صنعت و معدن استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، یک هزار و ۶۰۰ تن انواع کاغذ احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد تومان کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۲ متهم در این رابطه شناسایی و احضار شده اند و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری عاملان دیگر احتکار این محموله ادامه دارد، از عموم مردم فهیم استان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط