سرمایه گذاری در تولید کاغذ های مورد نیاز جعبه های کارتنی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۲۹/خرداد/۱۴۰۱

۴.۳ میلیون تن ظرفیت تولید کاغذ های بسته بندی برای اروپا تا سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است

در میان رشد شدید خرید آنلاین که در نتیجه همه‌گیری کووید-۱۹ تشدید شده است، سرمایه‌گذاری در کارخانجات و ماشین آلات جعبه های کارتنی همچنان یک پایه اصلی است.
تامین و عرضه کاغذ های بسته بندی مهمترین چیزی است که بارها و بارها ثابت شده است، به ویژه در گذشته نه چندان دور ، این موضوع نقش کلیدی را برای تولید کنندگان بسته بندی در هنگام تصمیم گیری های سرمایه گذاری ایفا می کند.
به عنوان مثال می توان به طرح هایی توسط Schumacher Packaging، VPK، Model و Prinzhorn اشاره کرد که برخی از آنها ظرفیت خود را با تبدیل ماشین هایی که کاغذهای چاپ و تحریر تولید می کرده اند  به تولید کاغذ بسته بندی افزایش می دهند.
اگرچه قیمت کاغذ گرافیکی اکنون به سطوح بی سابقه ای رسیده است، تولیدکنندگانی مانند Norske Skog و Heinzel بیشتر بر روی کاغذ بسته بندی تمرکز می کنند، که انتظار می رود در میان مدت از تجارت خوبی برخوردار شود، در حالی که انتظار می رود تقاضا برای کاغذ گرافیکی همچنان کاهش یابد. با این حال، ناظران نگران هستند که ظرفیت مازاد در بازار کاغذ های بسته بندی ایجاد شود.
شرکت‌ها قصد دارند تا ۴.۳ میلیون تن دیگر ظرفیت تولید کاغذ های بسته بندی را در سراسر اروپا تا سال ۲۰۲۴ اضافه کنند. تقریباً ۲.۴ میلیون تن دیگر در ترکیه قرار است راه اندازی  شود.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط