تولید کاغذ تیشو کاملا سفید در شرکت حریر خوزستان

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۹/دی/۱۴۰۱

سید جمال جزایری مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: تولید محصول با کیفیت کاغذ تیشو از مواد اولیه داخلی برای بالابردن کیفیت و رضایت مندی مشتریان و اهداف شرکت با توان و دانش نوآورانه و روزآمد متخصصان داخلی اجرایی و آغاز شد.

به گفته این مقام مسئول، با تکیه بر دانش بومی و اهداف جدید برای جهش تولید در شرکت حریر خوزستان علاوه بر افزایش تولید توانسته، محصول با کیفیت بسیار خوبی برای اولین بار در این شرکت تولید شود.
جزایری می‌گوید: تلاش شد با تولید محصول با کیفیت کاغذ تیشوی کاملا سفید از مواد اولیه داخلی، رضایت مشتری را از نظر کیفیت و قیمت مناسب کسب کنیم.
مدیرعامل حریر خوزستان گفت: استفاده از ماده داخلی نشان داد که کیفیت در برابر ماده خارجی برابری و حتی کیفیت بهتری هم داشته که همین امر موجب شد که از خروج ارز جلوگیری شود.
به گفته او، تولید محصول کاغذ تیشو درماه‌های اخیر با استفاده از مواد اولیه داخلی از لحاض درصد خمیر، شفافیت و سفیدی با دقت بسیار بالا تولید شده است.
موسوی‌جزایری با بیان اینکه موارد یادشده تنها بخشی از اقدام‌ها در این واحد بوده و حجم فعالیت‌ها چند برابر موارد یادشده است گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی متخصصان این واحد صنعتی همچنین با حمایت‌ها و پیگیری‌های مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید و کیفیت پس از انجام اقدام‌های فنی متعدد، تولید کنونی نوید بخش آینده‌ای درخشان در صنعت تیشو کشور خواهد بود.
مدیرعامل حریرخوزستان به تلاش‌های مدیران و کارکنان شرکت حریر خوزستان اشاره کرد و گفت: جا دارد از تلاش‌ها و زحمات آقایان ذبیح و پژک اعضای شورای اسلامی، جمشیدزاده مدیر کنترل کیفیت، ارشد مدیر ماشین و خط تولید، کبیری زاده مدیر تعمیرات، صبوری مدیر تولید، شوهان مدیر انبار و همچنین تمامی کارکنان متعهد، دلسوز و تلاشگر شرکت حریر خوزستان که شبانه روز برای تحقق شعار سال در این شرکت پای کار بوده، تقدیر و تشکر کنم.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط