بیست‌ونهمین نمایشگاه چاپ تهران ۲۹ مهر افتتاح می‌شود

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۹/مهر/۱۴۰۱

به‌گفته جلیل غفاری‌رهبر، ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضور در بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ تهران ثبت‌نام کرده‌اند و در ۸ سالن جانمایی شده‌اند.

جلیل غفاری‌رهبر، رئیس هیئت مدیره شرکت آروین «مهر فجر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به ثبت‌نام ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضور در بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ تهران، گفت: این شرکت‌ها، امسال در فضایی حدود ۱۶ هزار مترمربع فضای مفید و در هشت سالن جانمایی خواهند شد.
وی ادامه داد: اکنون نقشه جانمایی همه شرکت‌ها به پایان رسیده و از شنبه (۲۳ آبان‌ماه) غرفه‌ها برای غرفه‌سازی در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد گرفت.
غفاری‌رهبر با بیان اینکه امسال با توجه به استمرار بیماری کرونا، تمیهدات ویژه پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: تلاش داریم علاوه بر بازدیدکنندگان تخصصی نمایشگاه از تهران و سایر شهرها، هیات‌های تجاری نیز از  نمایشگاه و دستاوردهای جدید فعالان صنعت چاپ کشور بازدید کنند.
وی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی در سه روز نخست نمایشگاه خبر داد و افزود: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه چاپ تهران توجه به موضوع آموزش و برگزاری برنامه‌های تخصصی طی سالیان مختلف است، در این زمینه امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای را برای این رویداد پیش‌بینی کردیم.
غفاری‌رهبر بیان کرد: در این زمینه مذاکراتی با دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری دوره‌های آموزشی، روزانه انجام شده و قرار است از روز اول تا سوم هر روز دو تا سه نشست تخصصی با موضوع مشکلات حوزه چاپ برگزار شود.
بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران ۲۹ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط