بیت‌کوین رکورد زد/تداوم صعود طلا

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۹/آبان/۱۴۰۰

دیروز بیت کوین توانست سطح ۶۸هزاری بشکند و رکورد جدیدی را ثبت کند.

بیت کوین برای ورود به کانال ۷۰ هزار دلاری خود را آماده کرده است. در ساعات ابتدایی امروز قیمت بیت کوین برای اولین بار در تاریخ از ۶۸,۰۰۰ دلار عبور کرد و در بالاترین سطح به ۶۸,۵۳۰ دلار رسید.

همچنین سرمایه‌گذاران برای معامله‌های بلندمدت خود در حال خرید و انباشت سریع این ارز دیجیتال و تخلیه موجودی صرافی‌های متمرکز هستند. کارشناسان معتقدند این اتفاق می‌تواند نشانه‌ای از این امر باشد که تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که روند صعودی ارزش این رمزارز تداوم خواهد داشت. . به نظر می رسد که دستیابی به سطح ۷۰هزار دلاری برای بیت‌کوین دور از دسترس نباشد.

صعود ادامه دار طلا

بر اساس آمار داو‌جونز، معاملات آتی طلا در روز سه‌شنبه روند چهار روزه صعودی خود را ادامه داد، این روند طولانی‌ترین روند افزایش متوالی از زمان صعود پنج روزه منتهی به ۷ جولای (۱۶ تیر) سال جاری بوده است. قیمت ها افزایش اندکی داشتند زیرا داده ها نشان داد که شاخص قیمت تولید کننده آمریکا در ماه اکتبر ۰.۶ درصد افزایش یافت که مطابق با انتظارات وال استریت بود. طلای دسامبر (دی) ، ۲.۸۰ دلار یا تقریبا ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۸۳۰.۸۰ دلار در هر اونس رسید که بالاترین رقم از ۳ سپتامبر(۱۲ شهریور) است.

تحلیلگران بازار در انتظار آمارهای اقتصادی جدید آمریکا هستند، این آمار قرار است امروز منتشر شود. آمارهای مثبت‌تر از پیش‌بین‌ها می‌تواند حرف وحدیث ها در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را زودتر از آنچه انتظار می‌رود، زنده کند.

دلار پس از انتشار آمار روز سه‌شنبه قیمت‌های تولیدکننده آمریکا متزلزل شد، با این حال این شاخص رشد داشت. طبق امار اعلام شده دلار ۰.۰۸۱ درصد افزایش یافت و یورو با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۱.۱۵۷۳ دلار رسید.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط