بزودی افتتاح کارخانه کاغذهای بسته بندی در عمان

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۳۰/دی/۱۴۰۰

شرکت کاغذ کیریاس یک کارخانه بازیافت کاغذ در استان البطینه شمالی با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن در روز و هزینه سرمایه گذاری ۱۵ میلیون ریال عمانی بزودی افتتاح می گردد.

ناصر بن علی الحسنی، مدیر پروژه در کارخانه کاغذ کریاس، گفت: این کارخانه روی بازیافت کاغذ و ضایعات مقوا کار می کند.
سالانه بیش از ۲۰۰۰۰۰ تن تولید می کند که نشان دهنده بازیافت درصد زیادی از ضایعات کاغذ در سلطان نشین است.
الحسنی تصریح کرد: این کارخانه با ایجاد فرصت های شغلی مستقیم و غیرمستقیم پس از هماهنگی با مراجع ذیربط در مراحلی به ارزش افزوده در اقتصاد ملی دست خواهد یافت و برای تامین نیاز بازار داخلی و کاهش واردات خام تلاش خواهد کرد.
مواد و فرصت های شغلی در بخش لجستیک و سایر خدمات را علاوه بر آن افزایش می دهد.
کارخانه قادر خواهد بود مازاد تولید را به خارج از سلطان نشین صادر کند و ما با Beeah همکاری خواهیم کرد تا کمپین های آموزشی در مورد مکانیسم مقابله با کاغذ انجام دهیم. و ضایعات مقوا در راه های جداسازی آنها از منبع برای امکان بازیافت آنها.”
کمیل بن احمد اللواتی، رئیس بخش توسعه بازرگانی شرکت هلدینگ خدمات زیست محیطی عمان «بیعه» افزود: «بیعه از پروژه‌های بازیافت حمایت می‌کند تا به اهداف راهبردی خود برای انحراف زباله‌ها از دفن زباله‌های مهندسی دست یابد. و حمایت از اقتصاد ملی».
ابتکار تاسیس این کارخانه جهشی در زمینه بازیافت ضایعات کاغذ و مقوا است زیرا با ایجاد محصولاتی با ارزش اقتصادی که به عرضه بازار داخلی و ایجاد فرصت برای خرد و متوسط ​​کمک می کند، به مدیریت پایدار این زباله ها کمک می کند.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط