بررسی و حل مشکلات ۲ واحد بزرگ تولیدی در گیلان

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۲۶/آبان/۱۴۰۰

استاندار امروز با حضور در شرکت صنایع کاغذ سازی «گیلان بسپار» و شرکت قطعات خودروی «پایا مدرن کاسپین» به طور میدانی در جریان ظرفیت‌های تولیدی و اشتغالزایی این واحد‌ها قرار گرفت.

اسدالله عباسی همچنین نشست رفع موانع تولید را در محل شرکت «پایا مدرن کاسپین» برگزار کرد و عمده‌ترین مشکلات و چالش‌های آنان را در حوزه‌ی بازار فروش، محدودیت نقدینگی و وصول طلب‌های آنان پیگیری کرد.
استاندار در این نشست بر ضرورت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا برای بازیافت کاغذ و بازگشت آن به چرخه‌ی تولید تاکید کرد و افزود: شهرداران و متولیان اجرایی موظفند طرح تفکیک زباله از مبدا را هر چه سریع‌تر اجرا کنند.
بررسی و حل مشکلات ۲ واحد بزرگ تولیدی در گیلانوی همچنین با بیان اینکه کارخانه کاغذ سازی «گیلان بسپار» آماده است کاغذ‌های بازیافتی را کیلویی ۶ هزار تومان و کاه و کلش شالیکاران را کیلویی ۲ هزار تومان خریداری کند، اضافه کرد: تحقق این هدف مهم که علاوه بر تامین نیاز صنعت کاغذسازی ، از حجم زباله‌های تولیدی استان می‌کاهد، نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی ست.
اسدالله عباسی در ادامه در ارتباط تلفنی با مدیر عامل خودروسازی سایپا ، زمینه‌ی پرداخت ۶۵۰ میلیون تومان از طلب ناشی از فروش شرکت «پایا مدرن کاسپین» را فراهم کرد.
شرکت «پایا مدرن کاسپین» قطعات مربوط به اکسل، دسته موتور و لاستیک جلوبندی خودرو‌های شرکت سایپا و ایران خودرو را تامین می‌کند و با ۳۶۰ نیروی کار قادر است سالانه ۲۰ میلیون قطعه تولید کند.
شرکت کاغذ سازی «گیلان بسپار» نیز با ۹۰ نیروی کار، سالانه ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن کاغذ را از طریق کاغذ‌های بازیافتی تولید می‌کند.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط