بحران انرژی اروپا منجر به کاهش بیشتر در تولید کاغذ تیشو می شود می شود

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۸/شهریور/۱۴۰۱

Metsä Tissue در اوایل سال جاری اعلام کرد که تولید موقت خود را به دلیل قیمت بسیار بالای انرژی ناشی از بحران انرژی در اروپا متوقف می کند.

وضعیت به طور مداوم بدتر شده است و بر تمام بازارهای کاغذ تیشو متسا در اروپا تأثیر می گذارد و به ویژه برای کارخانه های اروپای غربی و شرقی این شرکت تقاضا دارد.
طی هفته‌های اخیر، متسا تیشو مجبور شده است تولید خود را در کارخانه‌های Zilina و Kreuzau خود برای چند روز کاهش دهد، زیرا اوج قیمت انرژی است. با تورم بالای هزینه انرژی، کاهش بیشتر تولید محتمل است و همچنین ممکن است بر در دسترس بودن محصولات روزانه تیشو در بازارها تأثیر بگذارد، زیرا مقدار قابل توجهی از ضرر تولید روزانه رخ خواهد داد.
برای کاهش این وضعیت ، ما تمام اقدامات ممکن برای بهبود بهره وری انرژی را بررسی کرده ایم و اقدامات کاهشی برای جایگزینی گاز روسیه با منابع انرژی جایگزین در حال انجام است. ما همچنین مجبور شده‌ایم پیشنهاد خود را اصلاح کنیم و بحران همچنین حرکت به سمت استراتژی متمرکز بر الیاف تازه را تسریع می‌کند، که مصرف انرژی کمتری را در تولید کاغذ در مقایسه با الیاف بازیافتی ممکن می‌سازد . »  .
بررسی سودآوری بافت به صورت روزانه ادامه خواهد داشت و هزینه های بالای انرژی به احتمال زیاد باعث تعطیلی موقت اضافی تولید خواهد شد.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط