استاندار ایلام: پروژه کاغذ سنگی چرداول با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۲/دی/۱۴۰۱

کاغذ سنگی چرداول

استاندار ایلام گفت: پروژه کاغذ سنگی چرداول ظرف سه ماه از شروع بکار آن با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز پنج شنبه در بازدید از پروژه تولید کاغذ سنگی در شهرستان چرداول اظهار داشت: پروژه تولید کاغذ سنگی ظرف سه ماه بیش از ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که این میزان پیشرفت رضایت بخش است.
وی ادامه داد: حدود ۹۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ برای این پروژه مصوب شده است.
استاندار ایلام با بیان اینکه روزشمار این پروژه مصداق واقعی پیدا کرده است، تاکید کرد: تلاش پیمانکار این‌ پروژه بزرگ این است که تا سال آینده این طرح تکمیل و به بهره برداری برسد.
بهرام‌نیا بیان کرد: تولید، رونق اقتصادی و اشتغالزایی را در استان شاهد هستیم که مصداق آن چنین طرح هایی است.
وی اضافه کرد: از کسانیکه موجب سبز شدن این پروژه تاثیرگذار در زندگی مردم شده تشکر و قدرانی می کنم و این بارقه امیدی است برای جلوگیری از تخریب محیط زیست، درختان که ریه استان محسوب می شوند.
به‌گفته وی این پروژه ۸۰ نفر اشتغالزایی را بدنبال داشته است.
استاندار ایلام همچنین در بازدید از سد چناره گفت: افق های خوب و امیدوار کننده در شهرستان چرداول وجود دارد که در این دولت کلنگ زنی و مواردی هم اجرایی شده است که سد چناره با ۶ درصد پیشرفت فیزیکی یکی دیگر از این موارد می باشد.
بهرام نیا یادآور شد: احداث سد چناره یکی از مطالبات به حق مردم چرداول و مردم استان ایلام بوده که با پیگیری های مسئولان و نمایندگان استان در دولت سیزدهم کلنگ زنی و تاکنون ۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی اضافه کرد: پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد که از ۶۶ میلیارد تومان سال‌جاری ۴۳ میلیارد آن تخصیص پیدا کرده است که بارقه ی امیدی برای تامین آب شرب شهرستان های سیروان و چرداول و بخشی از شهرستان ایلام می باشد.
وی ادامه داد: با بهره برداری این پروژه ۱۶۰۰ هکتار از زمین های این شهرستان آبی می شود.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط