شناسایی انبار احتکار کاغذ در ایلام

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۵/اسفند/۱۴۰۱

احتکار کاغذ در ایلام

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان ایلام گفت: دومین انبار احتکار کاغذ در ایلام شناسایی شده و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مهدی کاکاخانی اظهار داشت: با همکاری دادستان مرکز استان، تعزیرات حکومتی، تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، بازرسان اداره کل صمت استان دومین انبار نگهداری غیر قانونی کاغذ در شهر ایلام کشف شد.

 

وی افزود: اقلام کشف شده به صورت مخفیانه و غیرقانونی در یک واحد مسکونی انبار شده‌اند که پس از شناسایی و صورتجلسه، پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

 

معاون نظارت و بازرسی وحمایت ازحقوق مصرف کنندگان استان ایلام ادامه داد: براساس بررسی‌های صورت گرفته ارزش ریالی اقلام کشف شده که شامل تعداد ۹۶۵ بسته کاغذ است یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال برآورد شده است.

 

کاکاخانی اضافه کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی‌ها و تذکرات متعدد به مدیران واحد‌های صنعتی و صنفی تذکرات و اطلاع رسانی‌های لازم صورت گرفته است هنوز عده‌ای از ان‌ها از ثبت انبار‌های خود در سامانه جامع انبار‌ها و همچنین بروزرسانی موجودی انبار‌های امتناع کرده و این مسئله باعث بروز مشکلات و وارد آمدن خسارت‌های مالی به آنان به جرم تخلف نگهداری کالای قاچاق و احتکار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: تاکنون از طریق اتحادیه مربوطه به آنان اطلاع رسانی صورت گرفته و بازرسین اداره کل طرح تشدید نظارت و بازرسی از این واحد‌ها در دستور کار قرار داده است

 

این مقام مسئول در پایان گفت: بایستی بازرسی از واحد‌های مشمول ثبت انبارها، نانوایی‌ها برای ثبت ورودی و خروجی میزان آرد دریافتی در سامانه جامع انبار‌ها صورت پذیرد.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط