آیا افزایش قیمت کاغذ بسته بندی در ایتالیا صرفاً هزینه محور است؟

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۴/اردیبهشت/۱۴۰۱

قیمت مواد اولیه کارتن در ایتالیا پس از جهش اخیر در قیمت انرژی افزایش یافته است. با این حال، برخی از بازیگران بازار احساس می کنند که تقاضا در حال کاهش است.

اثرات بعدی شوک قیمت انرژی در ماه مارس همچنان در میان تولیدکنندگان کاغذ بازتاب دارد. و آنها در را برای افزایش قیمت دیگری در بازارکاغذ بسته بندی  بازیافتی ایتالیا باز کرده اند.
پس از افزایش سرسام آور هزینه ها در اوایل ماه مارس، چند کارخانه کاغذ به طور موقت تولید خود را محدود یا به حالت تعلیق درآوردند و باعث شد تولیدکنندگان کاغذ از دور جدیدی از افزایش قیمت برای جبران هزینه های مارپیچ گاز طبیعی رونمایی کنند.
در بهترین سناریو، سازندگان موفق شدند از نیمه دوم مارس به بعد هزینه بیشتری را برای تحویل دریافت کنند. با این حال، اکثر مشتریان مجبور نبودند قبل از آوریل برای تحویل بیشتر هزینه کنند.
بازیگران بازار در نظرات خود در مورد وضعیت فعلی بازار و بنابراین در مورد سفارش و حجم کاری تولید کنندگان کاغذ متفاوت بودند. در حالی که تعدادی از تولیدکنندگان به EUWID گفتند که تقاضا همچنان بالااست و از عرضه پیشی گرفته است، سایر تولیدکنندگان کاغذ به کاهش محسوس تقاضا و بازار بسیار آرام‌تر از همین چند هفته پیش اشاره کردند. یکی از تولیدکنندگان کاغذ اظهار داشت که هنگام ایجاد قیمت های بالاتر، صنعت کاغذ بیشتر بر روی هزینه ها تمرکز کرده بود تا تقاضا.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط