کروگر خرید کارخانه پالپ کملوپس را تکمیل کرد

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۵/خرداد/۱۴۰۱

کروگر اعلام کرد که شرکت وابسته به آن Kruger Specialty Papers Holding LP امروز خرید کارخانه پالپ Domtar را در Kamloops، بریتیش کلمبیا به پایان رساند.

تاسیسات Kamloops که خمیر کرافت  الیاف بلند سفید شده (NBSK) و خمیر کرافت الیاف بلند سفید نشده را تولید می کند، طبق معمول به کار خود ادامه خواهد داد و تمام تعهدات و توافقات حجم موجود با مشتریان و تامین کنندگان را رعایت می کند. ۳۲۰ شغل کارخانه حفظ خواهد شد. علاوه بر این، کروگر قصد دارد تا ابتکارات مستمری را برای ادامه نوسازی کارخانه حفظ کند.
این خرید همچنین کروگر را قادر می‌سازد تا تامین خمیر باکیفیت را برای برخی از کارخانه‌های کاغذسازی خود، از جمله کارخانه‌های کبک، که در آن شرکت حدود ۱ میلیارد دلار برای ساخت دو کارخانه کاغذ تیشو پیشرفته سرمایه‌گذاری می‌کند، تضمین کند.
این شرکت همچنین نقش مهمی را که آسیاب Kamloops در منطقه تامپسون/اوکاناگان ایفا می‌کند به رسمیت می‌شناسد و با کارخانه‌های چوب بری محلی و تامین‌کنندگان الیاف چوب برای تقویت روابط با این شرکای کلیدی همکاری نزدیک خواهد داشت.
فرانسوا دامورز، معاون اجرایی و مدیر عملیاتی کروگر، گفت: “ما بسیار خوشحالیم که از همکاران جدید کملوپس در گروه خود استقبال می کنیم و فعالیت های خود را در بریتیش کلمبیا گسترش می دهیم.” “Kamloops یک تاسیسات در سطح جهانی است و با توجه به تاکید شدید آن بر کیفیت محصول، ایمنی کارکنان و پایداری، یک مکان طبیعی برای کروگر است. در هفته‌های آتی، از آنجایی که تیم Kamloops خود را پشتیبانی و توانمند می‌سازیم تا به انجام کارهای بزرگی که انجام داده‌اند، ادامه دهیم، همچنین بر تقویت روابط با مشتریان، تامین‌کنندگان و شرکای تجاری موجود کارخانه و همچنین با محلی تمرکز خواهیم کرد. جامعه ای که از این به بعد مفتخریم که آن را خانه بدانیم.»
با این خرید، کروگر حضور خود را در بریتیش کلمبیا به عنوان یک کارفرمای اصلی و ارائه دهنده محصولات ضروری تقویت می کند.
با در نظر گرفتن سایر عملیات خود، یعنی کارخانه تولید کاغذ تیشو کروگر، در نیو وست مینستر، و کارخانه آبی دریاچه زبالوس شرکت کروگر انرژی، در ساحل شمال غربی جزیره ونکوور، شرکت اکنون نزدیک به ۷۰۰ کارمند در استان دارد.
کروگر که به عنوان یکی از نوآورترین و آینده‌نگرترین شرکت‌های صنعتی کانادا شناخته می‌شود، بیش از ۷۰ سال تجربه تولید خمیر و کاغذ و تعهدی طولانی مدت به حفاظت از محیط زیست، ایمنی کارکنان، تامین منابع مسئولانه و بهره‌وری انرژی دارد. بنابراین اطمینان حاصل می شود که کارخانه Kamloops همچنان بالاترین استانداردهای صنعتی را در تمام این زمینه ها حفظ می کند.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط