کاغذ از سنگ الیگودرز نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری ‌می‌رسد

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۹/آذر/۱۴۰۱

کاغذ از سنگ الیگودرز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: کاغذ از سنگ الیگودرز را پیگیری کردیم و قول داده شده نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

سیروس ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: منابع ارزی و ریالی کارخانه لاستیک‌سازی بارز الیگودرز تامین شده  و کار آن به سرعت در حال انجام است.
وی گفت: عملیات اجرایی واحد فروآلیاژ الیگودرز هم‌اکنون با ۲۰ درصد کار در حال انجام است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: کاغذ از سنگ الیگودرز را پیگیری کردیم و قول داده شده نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.
وی ادامه داد: در بروجرد یک واحد فروسیلیس در منطقه ویژه اقتصادی در حال ایجاد است و در دهه فجر نیز یک واحد فروسیلیس دیگر در این شهر کلنگ‌زنی خواهد شد.
ابراهیمی عنوان کرد: آهک هیدراته پلدختر پیگیری شده و بخشی از موانع آن برداشته شده است و سرمایه‌گذار آن قول داده آن را نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برساند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در خصوص صنایع فولاد لرستان گفت: جلسات بسیار زیادی برای فولاد ازنا برگزار شده و در آخرین جلسه‌ای که در دادگستری تهران داشتیم بنا شد ظرف ۴۵ روز مدیر پروژه، سرمایه‌گذاری و زمان‌بندی آن مشخص شود و چنانچه این کار انجام نشود توسط بانک عامل بستانکار، تملک و به مزایده گذاشته و در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: بایر افلاک ازنا علیرغم اینکه موانع بسیار زیادی از آن برداشته شده باز هم با موانعی مواجه است.
ابراهیمی یادآور شد: هم‌اکنون فاز دامی آن فعال است و فاز انسانی آن را باید با تلاش سرمایه‌گذار به نتیجه برسانیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: فاز اول سیمان سفید ازنا برای دهه فجر آماده بهره‌برداری است.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط