مشخصات اولین کارخانه تولید کاغذ تست لاینر عمان

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۴/بهمن/۱۴۰۰

مساحت این کارخانه ۳۶۰۰۰ متر مربع با ظرفیت تولید تا ۱۰۰ تن در روز است و از آخرین فناوری برای کاهش اثرات زیست محیطی استفاده می کند.

Oman Royal Paper اولین کارخانه بازیافت کاغذ در عمان می باشد
Oman Royal Paper به عنوان اولین کارخانه کاغذ کرافت در عمان برای تقویت استراتژی کاهش ضایعات و حمایت از پروژه هایی که به کاهش آسیب زیست محیطی از طریق فرآیند بازیافت کمک می کند، تأسیس شد.
انتظار می رود این پروژه با استفاده از ضایعات از طریق بازیافت و خودکفایی در مواد اولیه کاغذ، مقوا و محصولات کاغذ بسته بندی در عمان به مزایای اقتصادی و زیست محیطی دست یابد و ارزش افزوده ای برای اقتصاد محلی به ارمغان بیاورد.
این شرکت به تولید ۳۰۰۰ تن تست لاینر کرافت و کاغذ فلوتینگ کرافت در ماه و ظرف دو سال دست یافته است. در فاز دوم، این شرکت پیش بینی می کند تولید ماهانه ۹۵۰۰ تن را تجربه کند.
این شرکت به تلاش خود برای ارائه محصولات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه ادامه خواهد داد که به این شرکت کمک می کند تا به صنایع کارتن و بسته بندی در عمان که از کاغذ تست لاینر و فلوتینگ به عنوان ماده اولیه اصلی خود استفاده می کنند، خدمات رسانی کند.
این شرکت می تواند انواع کاغذهای باطله را با ظرفیت تقریبی ۳۳۰۰ تن در ماه بازیافت کند و با ارائه خدمات و راه حل های با کیفیت به صنایع کارتن  و بسته بندی در جهت ایجاد محیطی سازگار با محیط زیست تلاش می کند. جمع آوری کاغذهای باطله توسط این گروه محیط زیست عمان را تمیز نگه می دارد و همچنین ارزشی به زباله ها اضافه می کند.
کاغذ رویال عمان از ۱۰۰ درصد کاغذهای باطله بازیافتی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته که از مقررات زیست‌محیطی سخت‌گیرانه پیروی می‌کنند و مجهز به فناوری پیشرفته برای تولید کاغذهای بازیافتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی است، تولید می‌شود. این شرکت از این طریق زباله ها را به مصارف تولیدی تبدیل می کند.
این شرکت اعلام کرده است که به عنوان یک شرکت عمانی که الزامات تاسیس عمومی شهرک‌های صنعتی (PEI) را برآورده می‌کند، بنابراین این شرکت حق دارد «لوگوی مبدا عمان» را بر روی محصولات خود در سطح محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی قرار دهد.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط