مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران: آمادگی برای تامین یک سوم نیاز کاغذ تحریر کشور را در مازندران داریم

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۳/بهمن/۱۴۰۱

چوب و کاغذ مازندران

امید نیک نژاد، مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران، گفت: این آمادگی را داریم که برای سال آینده یک سوم نیاز کشور به کاغذ تحریر را تامین کنیم. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، امید نیک نژاد مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران،‌گفت:‌ با وجود همه فشارهای موجود، برنامه تولید کاغذ تحریر نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت. امسال علی‌رغم قطع برق و گاز تا پایان سال بیش از ۴۰ هزار تن تولید خواهیم داشت.
نیک‌نژاد با تاکید بر این نکته که برای سال آینده این رقم را به ۶۰ هزار تن خواهیم رساند، تصریح کرد: در تاریخ چوب و کاغذ مازندران این تولید کاغذ تحریر ns بی‌نظیر خواهد بود.
وی همچنین از آمادگی رفع نیاز ۹۰ درصدی کاغذ تحریر کتب درسی در سال آینده خبر داد و گفت: آمادگی عقد تفاهم نامه ۱۵ هزارتن کاغذتحریر مورد نیاز ناشران با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داریم.
مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران، تصریح کرد: یکسال اخیر با همه مشکلات موجود با چنگ و دندان و خون دل خوردن این دستاورد بزرگ را حفظ کردیم و سال آینده میوه این زحمت همکاران متخصصم برای کشور و مجموعه شیرین خواهد بود.
مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران اذعان داشت: اعتقاد قلبی دارم عشق به میهن و سربلندی و اعتلای آن حلال همه مشکلات موجود است و امیدوارم دست‌های پیدا و پنهان مقابله با این امر خطیر از دامان سالم فرهنگ و نشر و اقتصاد کشور قطع گشته و بتوانیم تولید تحریر را بدون دغدغه به حداکثر برسانیم.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط