فشار هزینه و عرضه اندک ،قیمت کاغذ گرافیکی را در بریتانیا افزایش می دهد

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۱۲/اردیبهشت/۱۴۰۱

قیمت تمام گریدهای کاغذ و مقوا در بریتانیا در ماه آوریل در میان عرضه اندک و فشار هزینه افزایش یافت. زنجیره های تامین در نتیجه بحران P&O Ferries تحت فشار قرار گرفتند.

در بریتانیا، تولیدکنندگان افزایش قیمت و هزینه های اضافی انرژی را برای ;کاغذ چاپ و کاغذ تحریر بدون هیچ گونه امتیازی در آوریل اعمال کردند و قیمت ها را به اوج جدیدی رساندند.
تولیدکنندگان کاغذ تحت فشار هزینه زیادی بودند و عرضه در مقایسه با تقاضا محدود بود. با این حال، اکنون که اعتصاب کارخانه های فنلاندی UPM به پایان رسیده است، ممکن است این وضعیت تغییر کند.
کاغذ جهت تولید  کارتن نیز در ماه آوریل گران شد. همانطور که گفته شد، تقاضا برای کاغذ های بسته بندی در بریتانیا با عرضه فراوان در سطح پایین باقی مانده است.
در میان حجم کم جمع آوری و تقاضای مناسب، قیمت کاغذ بهبود یافته به روند صعودی خود در بریتانیا ادامه داده است. خریداران بریتانیایی عمدتاً قیمت‌های گریدهای معمولی را در آوریل بالاتر می‌بردند. با این حال، قیمت کاغذ (OCC) در طول ماه کاهش یافت.
لجستیک در آوریل تبدیل به یک چالش شد:
آشفتگی در P&O Ferries ظرفیت حمل و نقل بین بریتانیا و سرزمین اصلی اروپا و ایرلند و ایرلند شمالی را کاهش داد و منجر به تاخیرهای طولانی و محدود کردن ظرفیت بار شد. تحویل کاغذ بازیابی شده به اروپای قاره ای و محموله های کاغذ و کارتن به بریتانیا ضربه سختی خورد.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط