خداحافظی جناب آقای مهندس طهماسبی از تعاونی مدیران صنایع کارتن و ورق

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۲۵/آذر/۱۴۰۰

آقای مهندس طهماسبی در پی ابلاغ حکم بازنشستگی از شرکت تعاونی و انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق خداحافظی کردند

بنام خداوند بخشنده  و مهربان
سلام به همه دوستان و همکاران گرامی
” نمی دانم چگونه اغاز کنم که پایانی را خبر دهم. “
احتراما ؛ با توجه به فرا رسیدن دوره بازنشستگی اینجانب ، از تاریخ ١۴٠٠/١٠/٠١ در خدمت شما عزیزان نخواهم بود  . اما خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما سهامداران و دیگر همکاران گرامی سپری کنم.
به یقین ادعا میکنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی ، اخلاقی ، علمی و فنی شما مدیران توانمند و همکاران پر تلاش و اندیشمند محترم نصیب اینجانب شده است.
در هر صورت با توکل به خدا این روزها گذشت و امروز خرسندم و خدای متعال را شکر میگویم که این بار سنگین امانت داری از دوشم برداشته میشود و برای همکارانم که در آینده مسئولیت امانت داری این تعاونی را به عهده میگیرند، از صمیم قلب آرزوی توفیق میکنم.
گرچه عمل انسان به دور از نقص و اشکال نیست و عملکرد هشت سال اینجانب نیز از این اصل مبری نیست، لیکن نقص و تکامل دو روی سکه وجودی انسان و رفتار اوست و امید آنکه نیکویی های گذشته ، پاس داشته شده و بر آن افزوده شود و با شناخت نقص ها به سوی تکامل حرکت شده و بنیان های جدید نیکو بر این پایه بنا شود.
خداوندا !! آنچه انجام دادم برای کسب رضای تو و سرافرازی صنعت بسته بندی سلولزی بود. به لطف و کرم بیکران خود ، اعمال منرا بپذیر و در آنچه نیز سهوا کوتاهی داشتم منرا ببخشای.
شرکت تعاونی را به شما و شما را به خدای یگانه میسپارم .
                  طهماسبی
                   ١۴٠٠/٠٩/٢٣

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط