تخفیف ویژه کاغذ تولیدی چوب و کاغذ مازندران برای فعالان مطبوعاتی

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۳/آبان/۱۴۰۰

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران گفت: مشخصات کاغذ تولیدی شرکت را برای استفاده در حوزه مطبوعات کشور به مدیران وزارت ارشاد اعلام کردیم و حاضریم نیازمندی‌های کشور را تامین کنیم و برای فعالان مطبوعاتی استان مازندران هم تخفیف ویژه‌ای در نظر می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صفریان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ظرفیت تولیدات کارخانه چوب و کاغذ مازندران به ۱۷۵ هزار تن رسیده است، اظهار کرد: ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه و ۸۵ هزار تن کاغذ چاپ و بسته‌بندی تولید کردیم.
وی با اشاره به فعالیت پنج شرکت اقماری، تصریح کرد: مجموعه‌های شرکت اقماری به ظرفیت سودهی مناسبی رسیده‌اند و بحث فروش و واگذاری این مجموعه در حال حاضر مطرح نیست
مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با اعلام اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و در یک برنامه‌ زمان‌بندی مناسب، به ظرفیت تولید اسمی می‌رسیم، گفت: در حال حاضر روند مناسبی به لحاظ تولید و فروش داریم به طوریکه همه محصولات تولیدی ۶ ماهه گذشته این شرکت به فروش رسیده است و حتی در حوزه صادرات نیز ورود پیدا کرده و طی همین روزها یکی از محصولات تولیدی این مجموعه به ترکیه صادر شده است.
وی با ارائه اطلاعات مالی مربوط به سال گذشته و ۶ ماهه امسال، اعلام کرده: زمانی که وارد مجموعه شدم، با زیان انباشته مواجه بودم، اما اکنون با توجه به شرایط تعطیلی کشور و مشکلات ناشی از کرونا در ۶ ماهه سال جاری وضعیت تولید و فروش شرکت بسیار مناسب است و از حالت زیان ده خارج و وضعیت مطلوبی را به لحاظ مالی در این مجموعه شاهد هستیم.
مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران خاطر نشان کرد: در سال جاری ۳۵ درصد به ظرفیت فعلی تولید اضافه می‌کنیم؛ در سال آینده ۴۰ درصد و تا دو سال آینده به ظرفیت کامل اسمی تولید می‌رسیم.

.

طلب ۳۰۳ هزار متر مکعبی چوب از سازمان جنگل‌ها
وی اظهار کرد: تولیدات کشور را بر اساس نیازمندی‌های بازار تنظیم می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با طرح ادعای طلب ۳۰۳ هزار متر مکعب چوب از سازمان‌ جنگل‌ها، گفت: با وزیر دولت قبلی و فعلی در این ارتباط گفت‌و‌گو شده است و پس از رایزنی‌های متعدد، سازمان جنگل‌ها به نامه‌های ما پاسخ داده است.
وی رقم ریالی بدهی سازمان جنگل‌ها به این مجموعه را اینگونه برآورد کرد و گفت: در این سال قیمت چوب ۲۷۰ تومان بوده است در حالی که امروز قیمت چوب بالای سه هزار تومان است و انتظار داریم که در ازای طلب ما چوب برای تولید در اختیار ما قرار دهد.
صفریان درباره اقدامات انجام شده برای استفاده از محصولات کارخانه در مصرف داخلی،تصریح کرد: برخی از ادارات در استان مازندران و مرکز استان از ظرفیت این مجموعه استفاده می‌کنند، همچنین یکی از بزرگترین گروه‌های آموزشی کشور از ظرفیت کاغذ این شرکت برای چاپ استفاده کرده و حتی تعداد صفحات تعدادی از کتاب‌ها به بیش از ۶۰۰ صفحه می‌رسد.
تخفیف ویژه کاغذ تولیدی برای فعالان مطبوعاتی
وی خاطر نشان کرد: مشخصات کاغذ تولیدی شرکت را برای استفاده در حوزه مطبوعات کشور به مدیران وزارت ارشاد اعلام کردیم و حاضریم نیازمندی‌های کشور را تامین کنیم و برای فعالان مطبوعاتی استان مازندران هم تخفیف ویژه‌ای در نظر می‌گیریم.
صفریان یادآور شد: در حوزه آموزشی به نظر می‌رسد که اراده‌ای برای استفاده از محصولات کارخانه چوب و کاغذ وجود ندارد.
مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران درباره تامین نیروی انسانی این مجموعه، گفت: با توجه به بازنشسته شدن تعدادی از پرسنل برنامه داریم که ۶۰ نفر را از طریق آزمون جذب کنیم.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط