استاندار لرستان: تجهیزات کارخانه تولید کاغذ الیگودرز تامین می‌شود

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۹/آبان/۱۴۰۰

استاندار لرستان گفت: تجهیزات کارخانه تولید کاغذ از سنگ شهرستان الیگودرز با همکاری کشور چین ظرف چند ماه آینده ‌تامین می‌شود

به گزارش روز جمعه  ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان فرهاد زیویار با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان الیگودرز اظهار داشت: این پروژه پیشرفت خوبی از نظر عملیات عمرانی دارد که به خاطر تحریم‌های اقتصادی تامین تجهیزات آن با مشکل مواجه شده و مقرر شد با همکاری کشور چین ظرف چند ماه آینده تجهیزات مورد نظر تامین و کارخانه راه اندازی شود.
وی با بیان اینکه نواقص موجود در شبکه‌های توزیع و آبرسانی سد حوضیان باید برطرف شود، افزود: فلسفه وجودی سد حوضیان تامین آب کشاورزی مورد نیاز مردم است اما با ابتکار عمل دیگر ظرفیت‌های این منطقه همچون گردشگری و توریستی نیز فعال شده که باید مورد حمایت قرار گیرد.
زیویار بیان کرد: محل احداث ناحیه صنعتی چمن سلطان الیگودرز نیز مورد بازدید قرار گرفت که باید گفت خوشبختانه زیرساخت‌های اولیه این طرح فراهم شده و با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان تا چند ماه آینده آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران می‌شود.
استاندار لرستان در ارتباط با تقاطع غیر همسطح جاده شول آباد – الیگودرز بیان کرد: با حمایت‌های مرکز لازم است ایرادات آن برطرف شود؛ پروژه تعریض جاده شول آباد نیز که یکی از محورهای پرتردد و پرخطر است مورد بازدید قرار گرفت که لازم است با همیاری طی فاز بندی‌هایی طرح تعریض آن زودتر به نتیجه برسد.
وی به مشکلات راه‌های ارتباطی در استان لرستان اشاره کرد و گفت: راه مقدمه توسعه است و یکی از مشکلات لرستان مربوط به راه‌های ارتباطی است که در سفر رییس جمهور مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط