ارزش سهام عدالت من در ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ چند شد؟ + جدول

نویسنده: محمد

در تاریخ: ۲۱/آذر/۱۴۰۰

به دنبال کاهش قیمت نمادهای موجود در سبد سهام عدالت، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی به ۹ میلیون و دویست هزار تومان و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون وهفتصد تومان رسید.

به نقل از جماران، امروز (۲۰ آذر ۱۴۰۰)، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با کاهش ۱۴ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۹ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان رسید.

سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمانبورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت حدود ۱۱ میلیون تومان خواهد شد.

شاخص کل بازار بورس نیز با ۴ هزار واحد افزایش در ارتفاع ۱.۳۴۴.۴۴۷ و شاخص هم وزن در ارتفاع ۳۶۱۴۹۵واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس ۳۰۰۰ میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم ۵۳۷۳ هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بورس از سوی نمادهای فولاد، کگلف شفن، خودرو و خساپا صورت گرفت و در بازار فرابورس نیز آریا، صبا، ذوب و فرابورس تاثیرگذارترین نمادها در تشکیل شاخص بودند.

اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

بیشترین تقاضا نیز برای خرید نمادهای شفن، سپید، پارند، کمند و افران، اعتماد و سمگا ثبت شد و بیشترین عرضه برای فروش سهام تابان، غصینو، دپارسح، وسخوز و وسرضوی رخ داد.

سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۲۰ آذر ۱۴۰۰

 پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۲۰ آذر ۱۴۰۰) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام با کاهش ۲۱ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید که با احتساب افزایش سرمایه ها، این رقم به حدود ۱۲.۴ میلیون تومان می رسد.

تعداد هرسهم برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خود را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

نظرات

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

پست های مرتبط